30 joulukuuta 2013

Uuden vuoden muistelon tynkä

Muistelo


Kymmenen vuotta sitten

1. asuin Kiotossa, puutalossa vähän Demachiyanagista pohjoiseen.
2. olin dissosiatiivinen ja masentunut. Vetäydyin usein parvelle lukemaan kirjoja ja olin surkea.
3. ne palat joista olin rakentanut mielessäni paremman ja epätodellisen maailman alkoivat sortua. Jos ei niin olisi käynyt, ei minulla olisi koskaan ollut rohkeutta katsoa maailmaa silmiin ja vaeltaa vapaana ympäriinsä.



Viisi vuotta sitten1. asuin Tartossa, neuvostoaikaisessa harmaassa kerrostalossa. Joululomalta palatessani lensin Berliiniin ja palasin kotiin junalla.
2. tapasin Slavan bussissa Vilnasta Riian kautta Tarttoon. Ystävystyimme ja lensimme Japaniin. Monta vuotta myöhemmin Slava muutti Suomeen, jossa asuu edelleen. Hetken olimme melkein naapureita.
3. aloin äkkiä meditoida paljon. Minulla oli iso asunto ja siellä oma meditaatiorahi, jolle istahtelin monta kertaa päivässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti