04 joulukuuta 2011

Asioita, joista ei sittenkään tullut kovin mielenkiintoisia


Tämä lista on jostakin FB:ssa kiertäneestä muistelopohjasta.

10 vuotta sitten minä...
1. pelasin melkein koko ajan Super Mario Bros 3:sta
2. söin vaaleanpunaisia bentsodiatsepiineja
3. aloitin yliopiston

5 vuotta sitten minä...
1. asuin temppelissä metsän keskellä lähellä Malesian rajaa
2. ystävystyin kissojen ja etanoiden kanssa
3. en kaivannut ketään

3 vuotta sitten minä...
1. ajoin työkseni rikasta lasta taitoluisteluharjoituksiin mustalla mersulla
2. en tiennyt onko vatsassani ameeba
3. olin niin rakastunut elämään, että pysähtelin tuijottamaan mykkänä onnesta muun muassa kaupan leipähyllyä

1 vuosi sitten minä...
1. kirjoitin romaania
2. haaveilin vapaudesta
3. opettelin virkkaamaan selälläni, koska olin sairauden takia niin väsynyt

Tähän asti tänä vuonna minä olen...
1. tehnyt liikaa asioita ja huomannut, ettei niin voi jatkua
2. ajanut tuhansia kilometrejä raihnaisella pakulla ympäri Eurooppaa
3. tavannut Tärkeän Ihmisen jonka kanssa oleminen tuntuu samalta kuin ilma Lissabonin yllä maaliskuussa

Eilen minä...
1. pidin viimeisen japanintuntini
2. sain Punnitse ja Säästästä vessapaperia tukoksi verta vuotavaan nenääni ja vetäisin ensimmäisen kunnon paniikin pitkään aikaan
3. hoidin kolmea kissaa, kahta koiraa ja yhtä tanukia

Tänään minä...
1. olen ollut väsynyt mutta hirmuisen onnellinen
2. olen päästänyt puolisokean koiran vapauteen, jota se ei käyttänyt
3. aion Neuloa ja Nukkua Omassa Sängyssä

Huomenna...
1. hoidan kahta lasta toivottavasti Oktonautteja katsellen
2. juoksen
3. aion Neuloa ja Nukkua Omassa Sängyssä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti