31 joulukuuta 2011

Vuodenvaihteen mietteitä

Tänä vuonna olen

1. vetänyt kovasti rajoja. Se on ollut välillä kovasti rankkaa ja välillä kovasti palkitsevaa, mutta menetyksistä ja muutoksista huolimatta ehdottomasti sen arvoista.
2. aloittanut vuoden samanlaisessa mustan tähtisumun kaikkeuden tuntemuksessa kuin tunnun sen lopettavankin.
3. kokenut ekan kerran bhangan ja myöhemmin, monien meditatiivisten vaiheiden kautta, saapunut vahvistuneen ja luonnollisesti päivittäisen meditaation tilaan.
4. kellunut asunnottomuudessa ja tuntenut Oranssin virtauksen läsnäolon. (Tämä ei viittaa mihinkään mystiseen.)
5. rakastunut.

Kuluneella viikolla olen

1. tutustunut viehättävään autistineitiin ja naurattanut sitä kerran niin paljon, että pissasi housuunsa.
2. tehnyt isoja päätöksiä! Noin esimerkiksi muutan kevääksi yksiöön.
3. toivottavasti alkanut hyväksyä maailman kaaoksellisuuden.

Tänään olen

1. kuullut eniten minun tyyliseni Pokemonin olevan Xatu.
2. ihastunut uuteen kotiini ja pakannut melkein kaikki tavarani. Niitä ei ollut paljon.
3. siristellyt silmiäni kuin murmeli, koska nukuin viime yönä liikaa.

Pian aion

1. hoikistua. Mutta en halua uutta kilpirauhasen vajaatoimintaa, joten olen mieluummin iloinen läski kuin masentunut laihimus. Siksi taidan vain liikkua ja syödä fiksusti, mutta olla vilkaisemattakaan vaakaan.
2. mennä töihin. Tai no, ainakin tehdä töitä. Sellaisia palkallisia. Ns. kunnollisia.
3. ottaa kissavanhukseni hoitoon. Oikukkaan kissaotuksen totuttaminen beluga-apinan pieneen kuutioon ei kyllä välttämättä ole helppoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti